VARMT!

Hejsan! Hur är det med er?

Själv så mår jag TOPPEN! Eller är lite ledsen i hjärtat.. ♥
Men det är inget som ska gå ut över er.
Jag vill ju att ni ska bli glada när ni läser bloggen :D

Idag är det ju så sjuukt varmt.
Drog till min goa vän Ebba ♥ Älskar dig hjärtat ♥
Vi snacka lite om allt & ingenting.
Bada & Sola. Blev lite Ben&Jerrys också :)

Nu är jag @ home again.. Tänkte chilla en stund nu, kanske sola lite?
Smsar med en goding... Ha-ha du är la för rolig!
Sen drar jag ut & hänger lite med en kompis.
Går en promenix, maybe?

Nu har jag tyvääär inget skoj att berätta.
Så nu får jag leta efter inspiration.. Är lite halvt tom på ideer.
Fast mammi gav mig bra tips igår :D ♥


Hitta ingen annan bild , på pappis dator.. Men bilden är ändå sexöö!








Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken flitig bloggare du är! Vore kul och intressant om du skrev en recension på filmen du såg på bio häromdagen! Puss på dig gumman! <3

2012-05-21 @ 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0