Välkomna ♥

Välkommna till min NYA blogg ♥
Jag är en shopping-galen tjej på snart 12 sommrar.
Vid namn Ella, kallas då för "pepparkakan"
Så därför fick bloggnamnet bli ellapepparkakan.blogg.se
Jag har bloggat på ganska många bloggar innan, så jag vet vad det innebär ;)
Innan så bloggade jag med Anna , det är även hon som har gjort designen.
Tack så sjukt mycket för designen Anna!!! ♥ Den är superduper fin , elr vad tycker ni?
Mina bilder är tagna via webcam (oftast inte), iPhone eller min systemkamera.
Min systemkamera är en Canon E05 , tror jag den heter ;)
Bilderna jag tar är oftast inte redigerade, den kan hända några enstaka gånger när Anna redigerat dom åt mig.
Jag erkänner, jag kan inte redigera bilder... Även fast jag har tillgång till Photoshop... :s
Men jag kanske ska börja i fotokurser , skitskoj ju :D
Några andra intressen jag har är såklart blogga, dans, vara med kompisar, baka, mode, smink, ridning osv osv.... Jag är la som alla andra 12-åriga cheyer. Eller nä?
Nu tänkte jag bjuda på lite bilder på mig!
Rider ibland på min vän Majas fina B-Ponny Pontus , som ni ser på bilden ♥

Kommentarer
Postat av: Lina<33

Hejj! <333 sötnosen du som sa att du hade slutat blogga!!<333 super fin blogg <3<3 puss// lina>3

2012-05-13 @ 16:11:38
URL: http://linaanja.blogg.se/
Postat av: johanna<3

hej! vad gullig blogg du har <33

2012-05-13 @ 16:44:11
URL: http://peaceyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0