Grym helg!

Tjenare bloggen.. Nu är jag äntligen tillbaka, eller det vart faktiskt skönt att ha bloggpaus. ;)
Igår var jag i gbg, shoppade ofc! Sen var jag på lite "fest" hos Julle. Badade i pool & kollade på ESC.
Grymt jobbat Loreen ♥ Tänk nästa år är ESC i SVERIGE, i "lilla" Sverige. Hoppas på att det blir i gbg, men
det blir säkert i Stockholm , buhuuu.. :(

Nu blir det strax "middag" med farmor,farfar,anna, brorsan, mammi & pappa... HUNGRIG! ;)
Sen blir det nog jordgubbar & glass till efterätt, mummsiiis.
Nu ska jag gästblogga på Annas blogg! (hon som har gjort min design, ofc)
Klicka HÄÄR för att komma till den.

Vi hörs där snart. & såklart snart här också!
Måste fixa tidinställda för jag ska på klassresa tisdag-torsdag. Woopa!


Jag är en av dom som sitter på ens axlar, jag är inte den med rosa bikini.
Utan den andra ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0