Tillbaka

Nu är jag tillbaka. Efter allt skolavslutnings fix,firande Så nu har vi äntligen SOOOOMMARLOOOV!
Fast just nu så känns det ganska tomt utan klass 4-5... ♥ Igår så splittrades vi... :( Det gör så ont, så mycket saknar jag alla. Kommer ALDRIG glömma er. Men morfar & Anna har säkert klickat lite bilder från skolavslutnigen , som jag kan be dom att skicka till mig. The 24 last hour with class 4-5 ♥

Men annars så är allt toppen. Mormor,Morfar & Kusinen Melvin är här. Mys!
Morfar är asgrym på att fota, så han har lärt mig lite nya saker, Förvänta er bättre bilder.
Har även fått photoshop av han , yeyy! Tror det där Photoshop Elements 6 , typ?
Tack morfar! ♥

Men idag kommer det bli en fotodag!
Kommer fota lite, lägga in bilder på datorn (från brännbollen), redigera bilder osv.

Dessutom fick jag en present av mammi & pappi igår eftersom jag slutade femman. 
GIIISSA VAD DET VAR? Det var ett sjukt fint armband från tomas sabo med ett "E" på!
Taaaaack,tack,tack ♥ Älska tomas sabo smycken!

 

Q - Vad tycker ni?

Usch, på nya blogg.se layouten... :(



 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0