Std

Hej finaste bloggen... Bad uppdate , I KNOW! Eller det vart ingen uppdateringen förut idag heller :(

Men nu är jag här. Sitter vid datorn & skriver till DIG som läser detta just nu.
Om det ens finns någon som läser just nu?.. I hope so!

Precis pratat i telefon med en person som betyder. ♥
Haha - vart la ett samtal på 30 min, kanske?
Men ibland behövs det att prata med glatt folk som får en att må bra!

Nu kommer Moa snart till mig , gossemoa ♥
Vi ska la snacka lite & visa varandra vad vi shoppat idag.

Just deja , glömde ju att berätta att jag var i stenungsund med farmor & Anna idag.
Köpte ett par shorts & ett linne. Sjukt snygga var båda sakerna. Vill ni ha bilder?

Nu blire att messa med vänner.. Tills Moa kommer...
Frääänds vi ses på mobilen , nutack!


Galna syskon.... Lika som bär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0