Pappas kalas

Hejsan bloggen! Det blev lite dålig uppdatering, pga pappas kalas. Sorry.
Träffade goa släkten. Anna var ju med , så hon visade mig lite saker som jag kan göra på photoshop, yey!
Vi ladda även ner fler texter (så man skriver snyggare). Eller hur man ska förklara det!?
Så nu kommer ni få ännu bättre bilder.

Tog några bilder på tårtan. Som jag kan bjuda er på sen. Men måste redigera dom först. OFC
Fast först så ska jag sticka ner till affären & köpa godis. NAM NAM NAM
& kanske titta på hawaii five - 0 avsnittet som jag missade i torsdags. För att alla i familjen/släkten ville kolla på fotboll. Själv så tycker jag fotboll är väääldigt tråkigt att titta på. Handboll är mycket roligare att titta på. Enligt mig!

Nu måste jag gå in med datorn. Så inte datorn blir alldeles våt, eftersom det regnar lite smått.
Ha det bra sålänge! ♥



Denna bilden har jag redigerat! Vad tycks?







Kommentarer
Postat av: Olivia

Snygging

Svar: Åhh tack! Du med ännu snyggare <3
Ella Åberg

2012-06-16 @ 21:41:49
URL: http://oliviaolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0