MIDSOMMAR ♥

GLAD MIDSOMMAR ÖNSKAR JAG TILL ER ALLA
 
Hur brukar ni fira midsommar?
 
Vi brukar fira hos farmor & farfar med släkten på pappas sida.
Först så dansar vi runt midsommarstången.
Sen blir det midsommar mat.
Efter det så går vi till Olle & Kerstin & har lite mysmys med allihopa.
Chips , cola & andra onyttigheter.
Vi spelar även kubb där.
 
Japp såhär ser min midsommar ut.
Tycker att midsommar är rättså skoj & mysigt. ♥
 
Kameran är ju OFC med! Men jag hittar inte mitt stora sånt där minneskort till kameran så de får bli det lilla :(
Ska försöka bjuda på bilderna direkt imorgon bitti , för på dan kanske jag ska vara med Amanda & Olivia!
Hinner inte ikväll pga att vi alltid kommer hem sent. Typ kl. 00.00
 
Nu ska jag byta till midsommarkläder & fixa iordning mig!
Vill ni ha bilder på min outfit sen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0