Hajj

Tänkte göra ett sista inlägg innan jag börjar lägga in photoshop & bilderna från brännbollen.
Ni kommer garva ihjäl er när ni ser killarna hur dom såg ut på brännbollen. HAHA XD ♥
Som vanligt så ägde vi ut lärarna! 32 hade dom & vi hade 58. Aa, de va något sånt.

Nu måste jag komma till saken. Att jag tänkte börja med Fult vs Awesome (tagit från epicfaiil.se , oopps..)
Börjar redan ikväll, tror jag. Maja kommer hit ikväll , så hon får hjälpa mig att komma på saker. ♥ Hon & jag har ganska lik stil. Alltså sådär lik. Men hon kan ändå hjälpa mig! Vi ska dessutom käka pizza & kanske köpa ben&jerrys, för att fira in sommarlovet. :)

Nu blire att ladda upp bilderna & installera photoshop.
Hajj så länge!


Galna Majsan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0