Gokväll' ♥

Gokväll' Bloggen ♥
Hur mår ni en kväll som den här? Själv så mår jag TOPCLASS!
Vart med underbara Olivia nu i några timmar. Vi plockade blommor till midsommarstången.
Vi åt också lite glass med choklad & jordgubbar i. MUMS
 
Tror jag glömde att skriva att jag nanade över hos Ebba igår. Olivia sov också över.
Det var då vi gjorde BSG - Galnigarna videos. Vi gick & la os 05:30 på natten/morgonen. HAHA - CRAZY!
Så är lite trött idag..., Men ska vänta tills fotbollen är slut så ska jag se på Hawaii Five-0 (det avsnittet som går nu)
Kan inte se det just nu pga. Någon J*VLA fotboll som går på tv. Förstår mig inte på den sporten!?
 
Nu går vi över till att prata om något roligt istället för att snacka om skit fotboll.
Det är nämligen så att jag FYLLER ÅR OM 19 DAGAR! Längtar!
 
Detta önskar jag mig i födelsedagspresent:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0