Förbereder

Godmorgon bloggen... Sjukt trött efter igår, kom la hem vid 12 tiden... *suck*
Som ni förstår orkade jag inte blogga då. Då var det bara att sova , typ!

Idag så blir det en lugn dag. Träffa någon vän eller så blir det bara att stäääda typ. :S

Håller på att förbereda inför sommarlovet också... Ny sommar-spellista på spotify.
Kika på sommarkläder, bikinis osv... LÄNGTAR till sommarlovet :D ♥
Men det känns så fruktansvärt hemskt att lämna min underbara klass.... Skolan i framtiden kommer kännas tomt utan 4-5:an... ♥ Deepshit ska jag fixa om det här med min klass.. Jag är näästan säker på att jag kommer börja lipa.... :(

Just det, nu kom jag på att jag ska lägga in bilderna från igår.
Nu blir det att göra det... OBS! Bilderna kommer upp ikväll senare, anna ska redigera dom. ^^



Canon E0S 350D, miin kamera de :)







Kommentarer
Postat av: Lina<33

Gumman vi kan ju träffas mycket isommar <3

2012-06-10 @ 18:55:57
URL: http://linaanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0