Ebba ♥

Okej bloggen , I know. Jag bloggade inte igår. Kände lixsom nä nu tar jag en dag med bara mina vänner. Skita i att tänka nuu mååste jag blogga. Men jag är ju såklart tillbaka idag igen! Full rulle med uppdatering & allt det gamla vanliga. Eller något nytt , kanske jag bjuder på?

Idag blir det att vara med Ebba. Gumman du betyder så sjukt mycket för mig ♥
Älskar ditt sätt att vara. Ingen ska känna sig bortglömd, ALDRIG LJUGA NÅGON FRAMFÖR ÖGONEN.
När jag började vara med dig förändrade du mig. Till en bättre Ella. Jag såg upp till dig för du var så sjukt UNIK i ditt sätt att vara & hur du tänkte. Ångrar inte en sekund med dig ♥

Nu bär det av mot Höviksnäs. För ÄVENTYR!


Snygga Ebba & Amanda!







Kommentarer
Postat av: Ebba

<3 ååå tack sötis! Men du är allt minst lika bra duuuuu

2012-06-19 @ 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0