Dagen

Drog hem till Maja en sväng. Chilla där med goa brudarna Ebba,Maja & Filippa.
Var as trött så det blev ingen lång kväll, tyvärr. Bara uppdaterat koorta inlägg. Sry, bloggen går inte före kompisar.
Men nu tänkte jag att det bannu mig göra ett rejält inlägg om denna dagen.
Började morgonen med att gå upp & gratta bästa pappi på födelsedagen. ♥
Frukost på sängen, snälla kids, massa fina presenter. Hoppas du är nöjd med din dag pappi!
Sen blev det att kääka frulle & fixa iordning sig för da school. Eller cykelutflykten.
Alla femmor cyklade till stenungsund & gjorde simtest. Man skulle simma 200 meter.
Var riktigt kul att simma faktiskt. Har ju gått i simträning i några år förr. Kanske är dags att börja igen?
Sen var det även lite livräddning. Ebba & Jag var helt galna. Dränkte den där typ "dockan" man skulle livrädda. "snygg erik" Woopsii... xd Galna bruudar. Sen så hade vi bara skoj i bassängen en stund. Sen blev det att hoppa in i duscharna & tvätta håret. Sen fixa det sista... Drog ut & käka matsäck. Kycklingsallad ala ella&mammi... mums!
Sen var det dags att cykla hem... Var helt totalt sluuut när jag kom hem. Så tog ett tag innan jag drog till Maja.
Var med brudarna ett tag... Prata gjorde vi, men om vad är en hemlis mellan mig,Maja & Ebba. ♥
Drog hem vid 18:30 kanske? Käka as go middag med familjen. :)
Pappa grillade ute i ösregnet , haha. Du är för snäll pappa. ♥
Nu blir det skype med Maja.
Gammal bild från dansuppvisning. HAHA , minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0