Byta blogg

Hejsvejs! Nu har vi precis varit ute & dansat runt midsommarstången. Fast jag dansade inte ^^
Snart blir det midsommarmat. Gott!
 
Okej det var inte det här som inlägget skulle handla om.
Men nu berättar jag det;
 
Jag hart valt att sluta blogga på den här bloggen!
ellapepparkakan , liksom? Hur tänkte jag?!
Så imorgon eller typ i övermorgon blir det en ny blogg för mig.
Fortfarande på blogg.se, ofc! Namnet avslöjar jag imorgon.
Öppnar den nya bloggen när Anna har fixat designen.
Hon firar ju med oss här idag, så jag berättar hur jag vill ha den.
Så hon fixar den när hon orkar ^^
 
Hoppas ni kommer fortsätta läsa den andra bloggen också!
Ha en trevlig midsommar, uppdatering kommer lite då&då!
 
Den tröjan jag har på mig på bilden , har jag på mig idag! Fast med vita byxor! Tomas Sabo armband.
STILRENT! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0